Rendelés leadás menete webáruházunkban:
- Kattintson a kiválasztott kávéra!
- A + és – gombok segítségével válassza ki a mennyiséget, majd kattintson a „Kosárba Rakom” gombra
- Ha több kávét szeretne egyszerre vásárolni, ismételje meg a folyamatot a következő kávéval
- Amennyiben minden kiválasztott kávé a kosárban van, kattintson a „kosaram” gombra fent a menüben
- Itt lehetősége van a kosár tartalmát ellenőrizni. Ha esetleg van egy kupon kódja itt be lehet írni a mezőben, valaminit ha elég hűségpontjai vannak (min. 500) akkor ezeket itt be lehet váltani úgy, hogy a kivánt mennyiséget beírja a mezőben.
- Válassza ki a szállítási módot, majd kattintson a „Folytatás a pénztárhoz” gombra
- Töltse ki a szükséges adatokat és válasszon fizetési módot, ha esetleg más címre kéri a csomagot akkor azt is itt lehet kezelni.
- Rendelése véglegesítése után visszaigazoló e-mailt küldünk Önnek
Webáruházunkban 3 fizetési lehetőség van:
1. Bankszámlára utalás:
A megrendelés után kapott visszaigazoláson szereplő összeget kérjük a feltüntetett bankszámlaszámunkra elutalni. Amint bankszámlánkon az összeg jóváírásra került, a termék kiszállítását Ön által megjelölt címre és módon elindítjuk.
Bankszámla: MagNet Bank
– GIRO Szám: 16200120-18522361
– IBAN Szám: HU54 1620 0120 1852 2361 0000 0000
2. Utánvét:
Az utánvételi költség (250 Ft.) majd a számlán szerepelni fog (a szállitási és termék költségen kivül).
– Házhoz készpénz, és kártya fizetési lehetőség van.
– GLS Pont, FoxPost automatánál készpénz és kártya fizetési lehetőség van.
3. Készpénz :
Személyes átvételkorkor a Budapest 1066, Teréz körút 32, földszint 2. szám alatt csak készpénz fizetési lehetőség van