Rendelés és Fizetés

Rendelés leadás menete webáruházunkban:

  1. Kattintson a kiválasztott kávéra!
  2. A + és – gombok segítségével válassza ki a mennyiséget, majd kattintson a „Kosárba Rakom” gombra
  3. Ha több kávét szeretne egyszerre vásárolni, ismételje meg a folyamatot a következő kávéval
  4. Amennyiben minden kiválasztott kávé a kosárban van, kattintson a „kosaram” gombra fent a menüben
  5. Itt lehetősége van a kosár tartalmát ellenőrizni. Ha esetleg van egy kupon kódja itt be lehet írni a mezőben, valaminit ha elég hűségpontjai vannak (min. 500) akkor ezeket itt be lehet váltani úgy, hogy a kivánt mennyiséget beírja a mezőben.
  6. Válassza ki a szállítási módot, majd kattintson a „Folytatás a pénztárhoz” gombra
  7. Töltse ki a szükséges adatokat és válasszon fizetési módot, ha esetleg más címre kéri a csomagot akkor azt is itt lehet kezelni.
  8. Rendelése véglegesítése után visszaigazoló e-mailt küldünk Önnek

Webáruházunkban 3 fizetési lehetőség van:

1. Bankszámlára utalás:

A megrendelés után kapott visszaigazoláson szereplő összeget kérjük a feltüntetett bankszámlaszámunkra elutalni. Amint bankszámlánkon az összeg jóváírásra került, a termék kiszállítását Ön által megjelölt címre és módon elindítjuk.

Bankszámla: MagNet Bank

– GIRO Szám: 16200120-18522361
– IBAN Szám: HU54 1620 0120 1852 2361 0000 0000

2. Utánvét:

Az utánvételi költség (150 Ft.) majd a számlán szerepelni fog (a szállitási és termék költségen kivül).

– Házhoz készpénz, és sok esetben POS terminál  fizetési lehetőség van.
– GLS Pont, Posta fiók, MOL kútnál készpénz és kártya fizetési lehetőség van.

3. Készpénz :

Személyes átvételkorkor a Szondi utcában  csak készpénz fizetési lehetőség van

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Ez az oldal az Akismet szolgáltatást használja a spam csökkentésére. Ismerje meg a hozzászólás adatainak feldolgozását .